מגשי אירוח חלביים מפנקים – לכל חגיגה ואירוע, בטעמים שישאירו טעם של עוד!

שאלות נפוצות

ענינו על השאלות הפופולריות ביותר של הלקוחות שלנו

איך אני אדע כמה מגשים להזמין?
יש לנו אלגוריתם באתר שבנוי בצורה שבה עליך רק לבחור את כמות המוזמנים שלך והוא מחשב לך לבד את כמות מגשי האירוח והסלטים שצריך לכמות המוזמנים הזו. ניתן להגיע לזה דרך לשונית ״תפריטים״.
כמובן, שניתן גם לבחור מגשים בנפרד דרך לשונית ״מגשי אירוח״.
ביצעתי הזמנה באתר מה עליי לעשות עכשיו?
קודם כל תודה. לאחר ביצוע ההזמנה ניצור איתך קשר טלפוני במספר שהשארתם בהזמנה, נעבור על ההזמנה יחד לוודא שהכל תקין ונגבה תשלום.
איך המוצרים החמים נשמרים חמים?
אנחנו מוציאים את כל האוכל החם למשלוח כשהוא חם ומגיע במארז ששומר על החום עד לשלב האספקה.
אתם כשרים?
כן, כשר חלבי, בהשגחת הרבנות המקומית מעלה יוסף
האם ניתן לשנות את הרכב המוצר?
אנחנו לא ממליצים לשנות, אבל אם יש רגישות כלשהי או בקשה ספציפית כמו בלי בצל/בלי פטרוזיליה, אז נאפשר זאת.
אתם עובדים בשבת?
אנחנו כשרים ולכן לא עובדים בשבת.
אם אתם חוגגים בשישי בערב או בשבת, יש לכל מוצר באתר סימון ״מותאם לשבת״ וכך תוכלו לדעת אם מומלץ להזמין אותו לשבת.
חשוב לציין שכל האוכל החם מגיע בכלים שמותאמים לחימום על פלטה/בתנור ובאותם הכלים גם ניתן להגיש את האוכל.
מה טווח שעות המשלוחים שלכם?
08:00-17:00, תמיד ניתן לבדוק מולנו זמינות למשלוח שלא בשעות הקבועות.
האם ניתן לאסוף את ההזמנה מהמטבח שלכם?
כן בתיאום מראש ובשמחה. האיסוף מישוב מנות.
כמה זמן צריך מראש לעשות הזמנה?
אנחנו ממליצים לשריין כמה שיותר מראש (גם אם זה חודשיים) כי כמות האירועים שאנחנו יכולים לקבל ביום היא מוגבלת.
אבל נוכל לקבל הזמנות גם 3-4 ימים לפני יום האירוע ובתנאי שיש מקום.
תנאי ביטול?
עד 7 ימים לפני האירוע - ללא דמי ביטול (המקדמה תוחזר ללקוח)
בין 3 עד 7 ימים לפני האירוע – 30% (המקדמה לא תוחזר ללקוח)
מתחת ל- 3 ימים – 100% אחוז מסך ההזמנה.
האם יש אפשרות לבצע שינויים בהזמנה אחרי שנעשתה?
כן, עד 48 שעות לפני האירוע.
יש לכם מוצרים ללא גלוטן?
ניתן לבצע התאמות בתפריט, אפשר להתקשר אלינו או לכתוב בהערות בהזמנה ונטפל בזה באופן אישי.
חשוב לציין, שבמטבח לא קיימת הפרדה לאלרגנים.
יש מינימום הזמנה?
מינימום הזמנה של 4 מגשי אירוח (בתוספת דמי משלוח/איסוף ללא עלות).